زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

توجه

پست قبل جدیده ... با رمز جدید

من رمز رو به بیشتر کسانی که خواستند میدم ولی یک ماهه دیگه دوباره رمز رو عوض میکنم و فقط به روشن ها رمز میدم . 

کسانی هم که سخته اینجا کامنت بزارن میتونند توی ایسنتاگرام کامنتشون رو بزارن خوب . 

کم کم بهتون رمز میدم . شکیبا باشید 

ازون روز تا این روز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تمشک بدجنسیان

سلام . تا اسم رمز میاد همه خاموشا روشن میشن . خخخخخ

مرسی از دلداری های پست قبلتون . خیلی خوبین همگی . و خاموشای عزیز همیشه به فکر این روزا باشین . بالاخره هر شیش تا پست یه کامنت بزارین بد نیست . خخخخ


من کم کم میخوام پست جدیدم رو بنویسم . فکر کنم یکم طولانی بشه . نمیدونم . 

خوب کسانی که رمز میخوان . اونایی که وبلاگ دارن که هیچ همینجا کامنت بزارن تا رمز بهشون تعلق بگیره . در ضمن کامنتای پست قبل فعلا تایید نمیشه

اونایی که توی اینستاگرامم هستند اونجا دایرکت بفرستند و معرفی کنند خودشون رو و رمز رو بگیرن . 

میمونه اونایی که فقط ایمیل دارن . اونا برن به این آدرسی که میگم کامنت بزارن و آدرس ایمیلشون رو تو قسمت ایمیل کامنت بنویسند تا من وقتی جواب کامنتشون رو میدم رمز براشون ایمیل بشه . 

پس سه راه داریم . 

انگار میخوام رمز گاو صندوق بدم اینقدر حساسش کردم . خخخخ 

خوب پس اینم سه راه .

اینم لینک برای ایمیلی ها 

http://tameshk1390.persianblog.ir/post/529/

راه اینستاگرام خیلی راحت تره ها . بیشتریا بیاین اونجا رمز بگیرین خیلی بهتره . نه ؟

رمزم کم کم بهتون میدم . یکم سرم شلوغه آخه 

بوس بوس برای همه 

خیلی وقته

خیلی وقته میخوام بیام بنویسم ولی هی نمیشد . 

راستش یه نفر برای دو تا کامنتی گذاشته که ناراحتم کرده . تاییدش میکن ببینین . شایدم گذاشتم اینجا

اینجا وبلاگ منه . مثل خونه ام میمونه . هررررر کاری که دلم بخواد توش انجام میدم . هررررر چی بخوام مینویسم . من با نوشتن غر زدن هام تو اینجا آروم میشم . چهار پنج تا دوست خوب دارم که البته فکر کنم الان کمترم شدن که با حرفاشون منو آروم میکنند . 

من از حسادتام مینویسم . از سختی های زندگی . از شاهتوت . از خانواده ش . از اذیت هاش . از همه سختی های زندگیم . اصلا همه ش دارم نق میزنم . به هیچچچچچچچچ کس ارتباطی نداره . ناراحته نخونه اینجا رو . تمشک نق نقو هستم اصلا . شمایی که ناراحت میشی نخون عزیزم . 


این یه کامنتشه  


چقدر انرژی منفی داری تو؟چقدر غر میزنی چند ساله همه اش غر غر ..خوب شوعر نمیکردی بابا زندگی همینه مگه مونده بودی تو خونه بابات؟چه نفرینی چه کشکی؟اگه ناراحتی رو نده به فامیلاش میدونی این حرصا چقدر پیرت میکنه؟فردا زود پیر میشی همین شوهرت بهت نگام نمیکنه




قبول دارم من همه ش دارم نق میزنم . از روز اول . خوب خانم اگر ناراحت شدی انرژی منفی گرفتی نمیخوندی ! کسی مجبورت کرده بود ؟ 

آره گلم . ترسیدم ازدواج نکنم بترشم . یکی از دلایل ازدواجم همین بود . ولی همون اول هم که ازدواج کردم فامیل شوهر خودشون رو خوب نشون داده بودند . شاهتوت کلی حرفایی زد که بعدا یادشم نموند که قول هایی داده . 

کامنتت سراسر انرژی منفی بود برای من . به تو هیچ ربطی نداره زندگیه من پس دیگه توی کامنتای من پیدات نشه . میگی چه نفرینی چه کشکی ؟ ولی من خودم دیدم که کسایی که دلشون شکسته چطوری نفرین هاشون حقیقت پیدا کرده . منم تا شاهتوت  اذیتم کنه نفرینش میکنم و میبینم که مشکلی براش پیش میاد . پس کشک خودتی ... بی ادب . 


کامنت دومش اینه 


دوست عزیزم اگه واقعن فکر میکنی مشکلت جدیه اصلن بچه دار نشو واقعن بچه چه گناهی کرده من بعنوان یه کسی که غریبه ام میگم باز ربط نداره بهم ولی چن سال دیگه مشکلت حاد تَر میشه با یه بچه میخای چیکار کنی خیلی خیلی غر میزنی تو زندگی ام اینجوری هستی اگه هستی که خیلی بده اگه به ١٤٨٠زنگ بزنی مشاوره هست رایگان صحبت کنی واقعن خیلی حرص میخوری خدا چیکار کنه اخه





دقیقا همونطوری که خودت گفتی اصلا به تو ربطی نداره . من هر تصمیمی که دوست داشته باشم برای زندگیم میگیرم . 

مطمئن باش اگر طلاق توی این جامعه پذیرفته شده بود و به زن مطلقه نگاه بد نمیشد و یه مشت گرگ نریخته بودن تو این جامعه طلاق میگرفتم . ولی بازم دارم بهت میگم اصلا به تو ربطی نداره که زندگی منو قضاوت کنی . به تو ربطی نداره من چطوری هستم . تمام . 




من خیلی آدم گلابی ای هستم . خودم میدونم . کسی چیزی بهم بگه جواب نمیدم . یا کمتر جواب میدم . کامنت میزارم سعیم رو میکنم چیزی نگم طرف برنجه . اگر طرف راهی داشت نمیومد توی دنیای مجازی از بدبختی هاش بگه  . حتما نمیتونه تحمل کنه که میاد اینجا نققققق میزنه . من کی گفتم زندگیم ایده آله ؟ کی گفتم عالی هستم . که به امید اینکه خوبی هارو بخونی اومدین اینجا . اینجا من از واقعیت های زندگیم میگم . بدی ها رو بولد میکنم اصلا . بدی های زندگیم رو . این به اصطلاح دوست یا ازدواج نکرده یا زندگیش خیلی رویایی هست . وگرنه همه میدونند توی همه زندگی ها مشکلات هست . من مشکلاتم رو بولد میکنم . همیشه از اول بچگی این بودم . خوبی هامم مینویسم ولی دروغ نمیگم . اینجا و توی اینستاگرام تمشکم دروغ نمیگم . فقط واقعیات رو مینویسم . دلیل نمیشه کسی قضاوتم کنه . کسی اینطوری بهم بتوپه


ای خانم M راضی نیستم بعد از این پستم کلمه ای از وبلاگم رو بخونی یا کامنتی بزاری . مدیون منی بعد از این پست بیای وبلاگم و پست هام رو بخونی و نخواهم گذشت ازت . 


زین پس وبلاگ رمز دار میشه . رمز فقط به کسایی که بشناسم داده میشه کسانی که وبلاگ فعال دارن . 

هر کسی که فکر میکنه از من انرژی منفی میگیره مدیونه بیاد وبلاگم . من واقعیاتم رو مینویسم . نمیگم روش من صحیحه . نه . یکی دوست نداره به دوستاش انرژی منفی بده . از سختی هاش نمینویسه . کار خیلی خوبی میکنه . مدلش با من فرق داره . ولی من نمیگم روشش اشتباهه . 

من فکرم اینه که اگر همه ش از خوبی های زندگیم ( که خیلی هم انگشت شمار هستند ) بنویسم کسی که مشکلی داره تو زندگیش بیاد بخونه منو فکر میکنه که فقط خودش سختی داره . به خاطر همین از سختی های زندگیمم مینویسم . که بدونیم همه مون مشکلاتی داریم تو زندگی هامون . تازه خیلی هاشم نمینویسم . و البته که با نوشتن و خوندن کامنت های شماها آروم میشم . واقعا آروم میشم . 

دست تک تک دوستامو میبوسم اونایی که همیشه همراهم بودن . دلداریم دادن و تو مشکلات کمکم کردن . عاشقتونم هستم . به امام حسین قسم امیدوارم همگی تون تو زندگیتون اینقدر شاد باشید که مشکلات من رو اصلا احساس هم نکرده باشین . اصلا تو ذهنتون هم نگنجه . من هدفم انرژی منفی نیست . هدفم همدردی هست 



خوب تو این گیر و ویر خواهرم آدرس وبلاگم رو پیدا کرده .... از همینجا بهش سلام میکنم . شرمنده ام که مجبورم نوشته هام رو رمزی کنم که نتونه بخونه  

یه سری خبر هایی هست که میخوام زودی بگم هی نمیشه . حالا پست بعدی که رمز جدید داشت مینویسم . 

عیدتون هم مبارک . التماس دعا 

قورباغه رو قورت دادم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.