زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

تمشک بدجنسیان

سلام . تا اسم رمز میاد همه خاموشا روشن میشن . خخخخخ

مرسی از دلداری های پست قبلتون . خیلی خوبین همگی . و خاموشای عزیز همیشه به فکر این روزا باشین . بالاخره هر شیش تا پست یه کامنت بزارین بد نیست . خخخخ


من کم کم میخوام پست جدیدم رو بنویسم . فکر کنم یکم طولانی بشه . نمیدونم . 

خوب کسانی که رمز میخوان . اونایی که وبلاگ دارن که هیچ همینجا کامنت بزارن تا رمز بهشون تعلق بگیره . در ضمن کامنتای پست قبل فعلا تایید نمیشه

اونایی که توی اینستاگرامم هستند اونجا دایرکت بفرستند و معرفی کنند خودشون رو و رمز رو بگیرن . 

میمونه اونایی که فقط ایمیل دارن . اونا برن به این آدرسی که میگم کامنت بزارن و آدرس ایمیلشون رو تو قسمت ایمیل کامنت بنویسند تا من وقتی جواب کامنتشون رو میدم رمز براشون ایمیل بشه . 

پس سه راه داریم . 

انگار میخوام رمز گاو صندوق بدم اینقدر حساسش کردم . خخخخ 

خوب پس اینم سه راه .

اینم لینک برای ایمیلی ها 

http://tameshk1390.persianblog.ir/post/529/

راه اینستاگرام خیلی راحت تره ها . بیشتریا بیاین اونجا رمز بگیرین خیلی بهتره . نه ؟

رمزم کم کم بهتون میدم . یکم سرم شلوغه آخه 

بوس بوس برای همه 

نظرات 10 + ارسال نظر
گل بهار پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 21:41

وااااای مرسی تمشک جان رفتم که بخونم

خواهش میکنم

گل بهار دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 22:47

سلام تمشک جان من ایمیلی بودم و توی لینکی که گفته بودی ایمیل گذاشته بودم الان دوباره گذاشتم

مرسی

رمزو فرستادم گلم

تمشکی خوووووو من با نینی تمیتونم ریاد کامنت بذارمو نمیذاره که یا وقت نمیشه!!!!!

از وقتی هم که رمز عوض شده میخوام کامنت بذارم واسه رمز تا الان وقت نشده


بعد این همه تعقیب کردن خاطراتت الان دیگه با تغییر رمز جا موندم!!!!

منم رمز میخوام خووووووو

اااا سلام یادم رفته بدم اینقدر که عحله ای مینویسم که بیدار میشه الان!!!

رمز رو برات فرستادم گلم
پس حالا که نمیشه رمز بزاری لطفا برامون دعا کن

مهتاب دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 19:24 http://raspinalady2.persianblog.ir

منو یادت نره حالا درسته وقت نمیکنم بیام اینجا ولی هربار بیام بهت سر میزنم که!

رمز رو فرستادم وبلاگت عزیییزم

مریم گلی. یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 14:08

سلام تمشک جان من یکی از خواننده های پرو پا قرصت بودم الان یه هفته ست که بخاطر رمز محرومم. خب چیکار کنم وبلاگمو رمزشو فراموش کردم خب چطوری بهم رمز میدی؟؟
خیلی دپرسم بخدا. تو اینستا هم ازم درخواست رمز کردم

مریم گلی جون تو اینستاگرام بهم پیام بده بهت رمز رو میدم . نمیدونم کدومی وگرنه زودی بهت رمز میدادم . بگو که مریم گلی هستی . زودی بهت رمز رو میدم . شرمنده ام به خدا . حتما ندیدم یا نشناختمت .

Mariiana پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 17:35 http://mariiana.blogfa.com

منم رمز میخامً

نمیشناسمتون که

مینا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 14:01 http://aloonakema.mihanblog.com

منم رمز.

چششششم

یامور شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 13:26

اینقدر سرم شلوغ شده این مدت که کلا وبلاگ خونی کم میکنم الانم یهو یادت افتادم که خیلی وقته میومدم اینجا و خبر ازت ندارم

پسورد و آدرس ایمیلم و گم کردم چه برسه به وبلاگ، دوست دارم بازم بیام، خوشحال میشم برام رمزتو بزاری البته اگه دوست داشتی،
راستی رمز پستای قبلیت عوض شده؟ یادم 8228 بود الان نتونستم وارد شم

عزیزم رمز قبلی ها هم همین رمز جدید که بهت دادم هست

fati پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 20:54

سلام تمشک خانم
من خواننده خاموش بودم
الان به من رمز تعلق میگیره؟

سلام عزیزم
اگر قول بدی روشن بشی رمزم تقدیم میکنم

نسیم چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 13:43 http://nasimmaman

دوست جون لطفا رمز..وبلاگم بزار اگه تونستی
ممنون

چشم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.