زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

عیدی

سلام . خوب راستش دوباره کیبورد خراب شده ! از بس شاهتوت با کیبورد فوتبال بازی میکنه ! من نمیدونم کی گفته لپتاپ برای بازی کردنه ! خخخخ

والا ! 

خوب از زندگانی بگم !

خلاصه وار بگم که خریدامو کردم . موهامم تقریبا شرابی رنگ کردم . ابروهامم رنگ کردم . موهامم مرتب کردم که دیگه بلند بلندشون کنم ! 

خریدامم خداروشکر انجام دادم . چند سالی بود که عید اینطوری خرید نکرده بودم . شاید 5 سال ! ولی امسال خرید کردم . با اینکه حس میکردم که یه چیزی شاید یکم گرونتر از وسعمون باشه ولی خریدم . یکی اینکه شاهتوت عادت کنه به خرید کردن من و دیگه اون تمشکی که خیلی خیلی قناعت میکرد دیگه بره . هم اینکه شاهتوت قدرم رو بدونه چون میدونیم زنی که خرج نداره ارج نداره ! و بعدی از لج فامیلای شوهر ! بله درست شنیدید . یعنی درست خوندید . سال های قبل هرررررر سال . خواهرشوهرا خرید میکردند میومدند به من نشون میدادند . و من فقط ته دلم غم میگرفت که چرا من نمیتونم بخرم . چرا اینا به این فکر نمیکنند که تمشک هم خرید داره . خواهرشوهر 100 تومن مانتو میخرید و اینا 70 تومن به من میدادند که بیا برو برای خودت خرید کن !!! ای بابا . با چه منطقی با چه عدلی چرتکه انداخته اید ! و سهم من از کل خرید عید شده 70 تومن ! 

حالا دیگه اون روزا تموم شده ! من جمعه میخواستم برم خرید کنم . با خواهرشوهر کوچیکه و شاهتوت . تربچه هم اونجا بود . دیگه خودشون بهش گفتند تو هم برو . با شوهرش اومدند . من خرید میکردم و اون حرص میخورد . اخم کرده بود . آخه اوایل اسفند رفت خرید عیدشو کرد و از همه چیز ارزونترش رو خرید چون که میخواستند فیلم عروسیشون رو بگیرند با عکساش به خاطر همین کمتر خرج کردند . بعد من خرید میکردم و البته خدا شاهده چون اینا باهام بودن خیلی مراعات کردم که هم زودی بخرم هم گرون نخرم . اصلا نباید میومدن خودشون . به من ربطی نداشت . بعد اون حرص میخورد . اخم میکرد . نمیومد توی مغازه ها ! هیچی نمیگفت ! خوب منم یه زمان جای اون بودم . با این تفاوت که وظیفه فامیل شوهر بود که به عروسشون که سال اول و دوم عقدشه یه پولی بدن که خرید کنه ! خوب اون موقع من نمیخواستم از مامانم اینا زیاد پول بگیرم . البته که مامانم میداد ولی من خودم رو زن شاهتوت میدونستم . دیگه بعد از دو سال و نیم عقد من واقعا دیگه زن شاهتوت بودم ! حالا بیخیال . خلاصه که خرید کردیم و از قصد آوردم به مادرشوهرمم نشون دادم ! که ببینه . بیشتر حرص بخوره . 

و دیگه خریدام تموم شد . دیروز آرایشگاهمم رفتم و دیگه خیالم راحت شد . البته موهام رو مامانم برام رنگ گذاشت . 

الانم دیگه کم کم میخوایم جمع کنیم و فردا صبح راه بیفتیم به سمت شمال . اول قرار بود بریم سمت مامانم اینا . ولی بعدش وسطای تعطیلات برای شاهتوت کار گذاشتند و قرار شد اول بریم شمال بیایم تهران بعد بریم سمت مامانم اینا ! اینم از تعطیلات که قراره چی بشه ! 

شاهتوت خرید عید نکرده و اگر بشه امروز میخوایم بریم براش خرید کنیم از دست فروشا ! 

صلوات شمارم خراب شده و در به در دنبال صلوات شمارم ولی کو! هیچ جا نداره ! میگن تموم کردیم ! لعنت به این شانس . 

خوب از چهارشنبه سوری هم بگم که خیار ، شوهر تربچه ، یه ترقه ازینا که بهش میگن مثلثی انداخت جلوی پام و منم در حال فرار گوشیم افتاد روی زمین و ترک خورده اسکرینش . خیلی ناراحتم ولی خوب دیگه چه میشه کرد ! ان شاءلله سال دیگه تا تابستون گوشی میخرم . اینم از این اتفاق بد آخر سالی . 


خوب سال 94 برای من سال خوبی بود . در کل البته خوب نبود ولی من تعبیرش میکنم به خوبی . 

ما امسال با قرض و غوله و وام و بدبختی خونه خریدیم . 

امسال ماشینمون رو عوض کردیم . پراید رو دادیم و پژو 405 مدل سال 86 خریدیم . 

امسال بابام قلبش رو آنژیوگرافی کرد ! بالن زد . و البته فنر گذاشت!

شاهتوت بینهایت بینهایت سر خریدن خونه اذیتم کرد که فکر بهش اعصاب و روانم رو میریزه بهم 

پدرشوهر طبق معمول ناراحتم کرد . خیلی خیلی . 

مسافرت خوبی توی اردیبهشت داشتیم که تقریبا اولین مسافرتمون به جایی به غیر از ولایت هامون بود ! 

یه اتفاق بد آخر سالی افتاد برای خانواده ام که واقعا ناراحتمون کرد ولی امیدوارم که خیر توش باشه ! ان شاءلله 

سال جدید ان شاءلله اقدام میکنیم برای نی نی دار شدن . 

ان شاءلله گوشیم رو عوض میکنم 

ان شاءلله از لحاظ معنوی به خدا نزدیک تر بشم 

ان شاءلله که سال خوبی برای خانواده ام باشه و سلامت و شاد باشن و مشکلاتشون حل بشه . ان شاءلله 

خوب یه چیز دیگه هم بگم .... به عنوان عیدی ! 

خوب یک بار بهتون گفتم برای کار شاهتوت 40 حدیث کسا نذر کردم و هدیه کردم به خانوم فاطمه زهرا س . روزی یه حدیث کسا خوندم و خداروشکر کارش درست شد و در کنار اون کار ما تونستیم خونه بخریم و ماشین و البته شاهتوت خودش پشتکار داشت و ادامه داد کارش رو . 

یکی دیگه از دوستانمم خوندن البته چند روز و شوهرش یه کار پاره وقت دیگه پیدا کرد در کنار کار اصلیش . 

برای یکی از اقوامم خوندم خودش و شوهرش رفتند سرکار . 

و البته یکی دیگه از دوستانمم خوند شوهرش رفت سرکار ولی خوب پشتکار نداشت و اومد بیرون .

خوب عیدی دومم رو بهتون میگم . در گوشتون رو بیارین . 

خوب یه ختمی هست به اسم ختم  " بسم الله الرحمن الرحیم به حق بسم الله الرحمن الرحیم"

نذر میکنید . روایت هست از روز یک شنبه شروع کنید ولی من یادم نیست چه روزی شروع کردم ! 

روز اول 100 تا

 روز دوم 200 تا 

روز سوم 300 تا

روز چهارم 400تا

تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا روز چهلم که 4000 تا ! 

روزی 100 تا اضافه میکنین . 

میگن این ذکر بیشتر برای نی نی دار شدن هست ! و روز دوم سوم نتیجه رو خواهی گرفت . خوب حالا این تا اینجایی که توی نت نوشتم و سرچ هم کنین مخصوصا توی نی نی سایت فکر کنم میاد لیست گفتوگوش و اینکه خیلییییییییییییییییییییییییی ها حاجت گرفتند . حالا من تجربه ی خودم رو میگم . 

من این ختم رو توی یه گروهی از خانوم ها گذاشتم و قرار شد همه با هم بفرستیم . یعنی یگه دسته جمعی روز اول 100 تا با هم دیگه بفرستیم تا روز چهلمش . 

من نیت کردم عشق و محبت شاهتوت بهم بیشتر بشه . و واقعا از روز چندمش حس کردم محبتش بیشتر شد . خوب شاهتوت خیلی اقتصادیه ولی سر خرید عید هیچی بهم نگفت . فقط از هر چیزی باید یکی میخریدم تا شاهتوت حساب میکرد . مثلا یه کیف . یه مانتو . اگر میخواستم خودم از پول تو جیبی هایی که بهم داده بود یکی دیگه میخریدم . یا مثلا سر مسافرت رفتن یا خیلی چیزای دیگه من محبت بیشتری از شاهتوت گرفتم . نمیگم صفر بود شد 100 . میگم 30 بود شد 60 یا 70 حتی . من 100 رو میگم کسی که دیگه زن ذلیله به تمام معناست و هر ساعت زنگ میزنه به زنش و اینا ! 

مثلا قبلا من باید به شاهتوت میزنگیدم وقتی سرکار بود . الان هر روز روزی یک بار زنگ میزنه البته نه همیشه . بیشتر اوقات . و توقع هم داره منم بزنگم . قبلا زنگ میزدم میگفت داری چکم میکنی . الان زنگ میزنه میگه حالی از ما نمیپرسی ؟!!!؟؟؟


  • وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾


خب تجربه فامیلمون که توی همون گروه بود . من به همه خانم ها گفتم نیت کنید . نیت کردند و یکی از خانوم ها بعد از هفت هشت روز حالا کمتر یا بیشتر نمیدونم . اومد توی خصوصی بهم گفت که یه مشکل داشتم و هفت هشت ماه گذشته بود و درست نمیشد و نا امید شده بودم ولی با این ذکر نیت کردم و الحمدلله به نیتم رسیدم . گفت با اطمینان قلبی به مهربونی خدا بفرستید ان شاءلله حاجت روا بشید ! 


خوب اینم عیدی سال جدید من به شما . امیدوارم به کارتون بیاید . این ذکر خیلی ذکر خوبیه و امیدوارم برای شما هم نتیجه بده . ان شاءلله 


سال خیلی خوبی براتون آرزو میکنم . ان شاءلله که همگی به هر چی میخواید برسید . اول از همه برای خودتون و عزیزانتون سلامتی آرزو میکنم بعدم دل شاد و خوش و خوشبختی و جیب پر پول و آرامش آرامش و آرامش . 

موفق باشید . برای من و خانواده م و مامان و بابامم سلامتی و آرامش بخواهید . ممنون از همگی که هستید . ان شاءلله تا سال دیگه خدافسی 

نظرات 7 + ارسال نظر
آسمان سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:49

سلام سال نو مبارک ایشالله سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید!

سلام سال نو شما مبارک باش . ممنونم عزیزم . همچنین

زهرا سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:17

سلام. سال نوتون مبارک. من دنبال ختم حدیث کسا بودم که شما هم آشنا شدم.
یه سوال داشتم البته ببخشید چون واقعا نتونستم جای دیگه جواب بگیرم. اول اینکه فقط برای کار پیدا کردنه؟ و دوم اینگه زمان عذر شرعی هم میشه خوند؟
چون اکثر ختمهای 40روزه که تا الان دیدم زمان عذر شرعی باید 1هفته قطع بشه. ختم دوم هم همینطوره؟ ممنون میشم اگه زود جوابم رو بدین.

سلام زیزم . ممنونم
ختم حدیث کسا ون یه کار مستحبی هست مشکلی با زمان عذر شرعی نداره گلم . یعنی میتونی بخونی . البته یه سری کارا مثل قران خوندن و اینا مشکل داره انگار ولی من خودم حدیث کسا رو توی زمان خاله پری هم میخونم . دقیقا از روزی که شروع میکنم چهل روز میخونم هر مشکلی هم داشته باشم بازم میخونم . بعد یه چیز دیگه . حدیث کسا بیشتر میگن برای مریضی خوبه خوب؟ من تجربه ی خودم رو گفتم . یعنی شاید یکی برای کار چهل روز بخونه و نتیجه نگیره . من نمیگم فقط برای کار هست . من نتیجه ای که گرفتم رو گفتم . امیدوارم شما هم حاجتتون رو بگیرین .

مریم گرگانی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 00:04

تمشک عزیزم این ذکرتون رو چند بار باید بگم.همون و ان یکاد الذین.....مرسی ازت عشقم.

ون یکاد رو که نباید بگی که . اون رو برای چشم زدن میگن . ذکر اصلی بسم الله الرحمن الرحیم هست که کامل توضیح دادم .

دینا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 17:53

سال نو پیشاپیش مبارک
سال جدید برات سال خوب سرشار از برکت و خوشی باشه

ممنونم گلم . سال جدید برای شما هم پر از برکت و شادی و خوشی باشه

توتیا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 00:55

چقدر تو مهربونی دختر. بعنی انقد دل تو پاکه که حد نداره به خدا

به من لطف داری عزیزم واقعا ممنونم .

biiitaaa پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 19:33 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
6518

ممنونم بیتا جون .

نیکی پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 18:06

عزیزدلم ان شالله سال پربرکتی داشته باشین امسال
الان که ذکر رو گفتی یادم اومد منم تابستون ذکر و میگفتم ولی فکررر کنم اخرش نشد به چهل روز برسه و نصفه رها شد البته من الان به حاجتم رسبدم ولی واقعا نمیدونم چی باعثش شد چون هر کاری از دستم بر اومد انجام دادم حتی حدیث کسا هم خودنم و خیییلی کارای دیگه نه فقط ذکر و دعا و واقعا حل مشکلم مثل یه معجزه بود مثل یه خواب ولی به چیزی رسیدم که هیچ وقت یادم نخواهد رفت اینکه تو هر مشکلی خدا میخواد یه چیزی رو به ما بفهمونه انقدر دور خودمون میچرخیم تا برسیم به اون چیز اون وقت مشکلمون حل میشه حتی اگر عین مشکل من گره کوری باشه و اصلا فکرشم نکنی یهویی مشکلت حل بشه
پس همینه که میگن تو هر مشکلی خیرتی هست و ما باید بگردیم و پیداش کنیم تا زودتر مشکلمون حل شه
البته خیییلی حرفا میتونم بزنم. و خیلی توصیه ها میتونم داشته باشم! ان شالله به همه ارزوهات برسیدوست گل و صبورم:*

درست میگی . منم بات موافقم . توی هر مشکلی یه خیری هست که ما نمیدونیم . دقیقا بات موافقم ولی خیلی سخته خیر بودنش رو فهمید چون یه سریاش با گذر زمان مشخص میشه
ممنونم عزیزم . امیدوارم که به هر چی دوست داری برسی و آرزوهات براورده بشه . الهی آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.