زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

زندگی زیبای تمشک بانو و جناب شاهتوت

♥♥♥ در جهانم همه چیز نیکوست ♥♥♥

هستم

سلام . هستم . اما راستش تعداد کم کامنتا دلسردم کرده ! قبلا کلی کامنت داشتم و به عشق همونا تند تند مینوشتم ! راستشو گفتم دیگه ! 

حالا تصمیمم رو گرفتم . میخوام توی اینستاگرام ادامه بدم . اگر بشه و اذیت نکنه البته ! 

اینستاگرامی که الان دارم خصوصی میشه و آدرس اینستاگرام جدیدم رو به همه میدم که بیان اونجا !دیگه اونجا فقط دوستای وبلاگی هستند و میشه راحت از همه چیز نوشت ! 

خوب اونایی هم که اینستاگرام ندارن بریزن روی گوشی هاشون یا اصلا با همین گوگل کروم یا هر جستجو گر دیگه ای که استفاده میکنید میتونید بازش کنید و بخونید . اونجا کامنت گذاشتن و جواب دادن هم راحته ! 

قرار ما اونجا ! با عکس های زیاد . شاید گاهی اینجا هم نوشتم . که مینویسم . ولی به نظرم اونجا راحت ترم ! 

با عکس و توضیحات زیاد میام اونجا . شما هم بیاین . آدرسش رو هم متعاقبا اعلام خواهم کرد . 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 09:50 http://www.abidar91.blogfa.com

سلام خانومی.قبلناخواننده وبلاگت بودما.قلم و طرز نوشتنت رو دوست دارم.اما آدرس وبت عوض شدومن خیلی اتفاقی دوباره پیدات کردم.اما دیدم دیگه رمزی مینویسی.خوشحال میشم بازم بتونم نوشته هات رو بخونم.

سلام . ممنونم عزیزم . چه خوب که دوباره پیدام کردی . سعی میکنم رمز رو برات بفرستم

ستاره شنبه 23 آبان 1394 ساعت 22:41

از بس که رمزی مینویسین کامتا کم شد.

خوب آخه بدون رمز هم میترسم آشناها پیداشون بشه !

هیلا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 11:45

عزیزم دلسرد نشو مثل من بیخیال باش به تعداد کامنت ها. یادت باشه هیچییییییییی وبلاگ نمیشه چون فقط تو وبلاگ هست که ادم میتونه کاملا با جزئیات بنویسه و به اون شبکه ها ی اجتماعی اصلا اعتباری نیست یهو مثل یاهو 360 میترکه و هیچ کاری ام نمیشه کرد. به نظر من تو وبلاگ بنویس منم یه برنامه هایی برای وبلاگ دارم. یکم سرم خلوت شه پیاده میکنم. من که عمرا به وبلاگ خیانت نمیکنم خخخخخ

درست میگی البته وبلاگ یه چیز دیگه هست ولی خدایی یکم تعداد کم کامنتا آدم رو سرد میکنه .
البته درست میگی . یهو فی.ل.تر میشن یا میترکن و آرشیو خاطرات آدم میره هوا !
امیدوارم زودتر سرت خلوت شه و برنامه هات رو پیاده کنی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.